Z. DEFTERİ

Birşeyler yaz ve gönder!

 
 
 
 
 
 
* Ile işaretli alanların doldurulması zorunludur.
E-posta adresiniz yayınlanmayacak.
Güvenlik nedeniyle IP adresininizi kaydediyoruz. Kaydettiğimizde, girişiniz yalnızca ziyaretçi defterinde görülebilir.
Kayıtları düzenleme, silme veya yayınlama hakkımız saklıdır.
14 entries.
Ender Tekin Ender Tekin wrote on 23 Mayıs 2018 at 12:43:
Bende senin gibi şeker bi kızla tanıştığıma çok sevindim senide çok seviyorum kocaman öpüyorum seni canım benim
Zeynep Zeynep wrote on 22 Mayıs 2018 at 21:57:
Ender abicim senin gibi bir abiyle dünyanın en güzel yerinde tanışdıgım içın çok mutluyum seni çok seviyorum ender abi rabbim yolunu açık eylesin
Ender Tekin Ender Tekin wrote on 14 Mayıs 2018 at 11:20:
TEŞEKKÜR EDERİZ ONUR BEY
Onur Yeşiltaş Onur Yeşiltaş wrote on 14 Mayıs 2018 at 11:18:
Beğenerek severek eserlerinizi dinliyorum ender bey başarılarınızın devamını dilerim.
Kimim ben Kimim ben wrote on 10 Mayıs 2018 at 23:24:
Dinlemek fırsat buldukça izlemek her eserinizi konuşup anlatmak paylaşmak daha çok insan bilsin diye bu aralar en çok yaptığım şeylerden Allah sesinize sağlık size hayırlı güzel ömür versin iyiki varsınız ve iyiki neyse uzatmaya gerek yok
Ender Tekin Ender Tekin wrote on 10 Mayıs 2018 at 10:31:
Allah razı olsun hepinizden
seda YILDIZ seda YILDIZ wrote on 9 Mayıs 2018 at 20:33:
Bazı insanları görünce size ALLAHI hatırlatır ya işte sizde o insanlardansınız allah sizin hizmetlerinizi eserlerinizi daim etsin çinkü her bir eseriniz allahı, müslümanların mazlumların yarasını anlatıyor ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN
Recep Recep wrote on 9 Mayıs 2018 at 19:11:
24 saat bıkmadan dinleyebilecegim bir sesiniz var telefonumda sizin eserleriniz dışında başka müzik yok o kadar çok dinliyorum çevremdekiler bikmadinmi diyorlar
Ender Tekin Ender Tekin wrote on 9 Mayıs 2018 at 14:23:
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ RAHİME KARDEŞİM
Ender Tekin Ender Tekin wrote on 9 Mayıs 2018 at 13:37:
AMİN BÜLENT ABİM ALLAH SENİDE BENİDE SEVDİKLERİMİZİDE ÜMMETİ MUHAMMEDİDE CENNETİNE ALSIN 🙂
Bülent Köse Bülent Köse wrote on 9 Mayıs 2018 at 13:24:
Ender abim sana ne diyeceğimi bilemiyorum Allah seni varya seni evet seni seni benimle beraber cennetlik eylesin inşaallah ☺️☺️☺️
Rahime Ergün Dülger Rahime Ergün Dülger wrote on 9 Mayıs 2018 at 12:45:
Tüm eserlerinizi severek dinliyoruz Rabbim daim eylesin Nazarlardan korusun 🌹🍃🌹
Ender Tekin Ender Tekin wrote on 9 Mayıs 2018 at 10:29:
TEŞEKKÜRLER AHMET ABİ ALLAH'TA SENİ SEVDİKLERİNİ VE AİLENİ SEVSİN
Ahmet Ahmet wrote on 9 Mayıs 2018 at 00:26:
Ailecek beğeni ile takip ediyoruz. Sizi çok seviyoruz. 🙂